24 Nisan 2013 Çarşamba

İstanbul Çıkartmalarım - 2 - Emirgan Korusu

İstanbul'da havalar güzelleşince, benim için yapılabilecek en güzel şeylerden biri gezmektir. Kapalı alanlarda, kafelerde vs vakit harcamak yerine, doğayla, denizle iç içe olan mekanların havasını teneffüs etmek kadar beni mest eden başka birşey yok gerçekten...

Nisan ayı gelince İstanbul'da lale mevsimi başlar. Nisan ayının başında ekilen binlerce laleleriyle İstanbul'luların gözbebeği olan Emirgan Korusu'nu gezdik muhterem dostum ile. Öyle kalabalıktı ki çay bahçesinde oturacak yer bulmak için beklemek zorunda kaldık resmen.

Ama manzarasıyla ve doğal güzelliğiyle Emirgan vazgeçilmezlerimizin arasında yerini aldı. Öyle ki, aynı ay içerisinde iki defa gezdik, dolaştık.

Hala Emirgan Korusu'nu görmediyseniz, yahut bu yıl ziyaret etmediyseniz şiddetle öneririm çünkü son gidişimizde laleler eski canlılığını yitirmek üzereydi. Buna rağmen yine tıklım tıklımdı. Eşini dostunu, çoluğunu çocuğunu toplayıp gelmiş İstanbul ahalisi.

Bize de bu manzaraların keyfini çıkarmak ve fotoğraflamak düştü :)

İşte gezimizden birkaç fotoğraf.




 

1 yorum:

  1. Emirgan'a sadece bir kere gitmiştim.. Sahiden gezilecek yer..

    Ayrıca oturmaktansa, gezmeyi seven insanları seviyorum.. Bu sebeple tarafımdan, tarafınıza +5 puan gönderiyorum Küçük Hanım..

    YanıtlaSil

Can-u gönülden yapılan birkaç satır kelamdır bu blog sahibesini sevindiren :)

BLOG DESIGN-Değmesin Yağlı Boya